Workshop Discover your customer journey
In het kader van de Maand van het digitaal erfgoed organiseert DEN de Engelstalige workshop ‘Discover your customer journey’. In deze vier uur durende sessie breng je de klantreis van jouw bezoekers in kaart en leer je hoe je je publiek centraal stelt.
De workshop maakt de klantreis van je publiek inzichtelijk, van begin tot eind. Deze klantreis of customer journey is het verhaal van je doelgroep. Het laat je zien hoe ze denken en doen. Elke bezoeker is natuurlijk anders, maar door algemene ervaringen te vatten in één model, kun je verschillende doelgroepen beter segmenteren en bedienen.
Over het programma
In deze workshop leer je hoe je het publiek centraal stelt binnen jouw organisatie en wat je kunt doen om hun ervaring te verbeteren. Kortom, na deze workshop:
- Ken je de transacties en interacties met je publiek en weet je deze in kaart te brengen.
- Begrijp je welke data en inzichten je op kunt doen bij verschillende contactmomenten.
- Weet je waar de zwakke punten zich bevinden in je huidige klantreis.
- Zie je welke prioriteiten je kunt stellen om deze processen te verbeteren voor jouw organisatie.
Praktische informatie
Datum: donderdag 17 november
Tijd: 09:00-13:00 uur
Locatie: online (via Zoom)
Voertaal: Engels
Aanmelden
Meld je snel aan door te mailen naar den-academie@den.nl. Het maximum voor deze gratis workshop is 25 deelnemers.
Over de trainer
Lauren Vargas ondersteunt organisaties al 20 jaar met het betrekken van hun community’s en het verbeteren van hun communicatiestrategieën. “Ik zoek manieren om organisaties te verbinden met hun doelgroepen door authenticiteit en interactie te stimuleren. In deze workshop van de DEN Academie laat ik je zien hoe je een langdurige relatie opbouwt met je (digitale) publiek.”