De laatste ooggetuigen verdwijnen. Hoe werken hun verhalen en trauma’s door in volgende generaties? WO2Net organiseert een themabijeenkomst over erfgenamen.
Hoe implementeer je nieuwe vormen van beleving binnen je organisatie en hoe sluit de marketing aan bij een jonger, digitaal publiek?
In dit webinar laten Studio Immersief en VZ Consulting zien hoe merkactivatie en immersieve beleving elkaar versterken. Laat je inspireren in een verkennend webinar over de kracht van digitale storytelling binnen erfgoed.
Jongeren en jongvolwassenen bezoeken nog relatief weinig musea, maar tonen juist een sterke belangstelling voor ervaringsgerichte storytelling. Door erfgoed te vertalen naar digitale en interactieve belevingen ontstaat een unieke kans om deze generatie écht te raken. Uit onderzoek blijkt dat deze doelgroepen niet langer passief naar kunst of erfgoed willen kijken, maar het actief willen beleven.
Deze verschuiving past binnen een bredere trend in de (entertainment)industrie, waarbij storytelling zich uitbreidt naar fysieke en interactieve vormen om betrokkenheid en (merk)loyaliteit te versterken.
Ben jij klaar om de stap te zetten naar digitaal en immersief erfgoed? In dit webinar krijg je inzichten in:
De laatste ooggetuigen verdwijnen. Hoe werken hun verhalen en trauma’s door in volgende generaties? WO2Net organiseert een themabijeenkomst over erfgenamen.
Tijdens deze cursus leer je hoe je met OpenRefine een datascan maakt van exportbestanden. Je krijgt inzicht in de kwaliteit, structuur en mogelijke afwijkingen in…
Werk je met termenbronnen? Dan weet je: kiezen is soms lastig. Op deze studiedag hoor je welke termenbronnen je kunt gebruiken – en wat je…