-
Waar vindt de conferentie plaats?
De conferentie vindt plaats in het H’ART Museum aan de Amstel 51 in Amsterdam. Daarnaast zijn er deelsessies bij de Reinwardt Academie, Hortusplantsoen 2 in Amsterdam. Het avondprogramma op 27 november vindt plaats in de Desmet Studio’s Amsterdam aan de Middenlaan 4A.
-
Hoe kom ik bij de congreslocatie
H’ART Museum is goed bereikbaar te voet, per fiets of met het ov. Auto’s, bussen en taxi’s kunnen niet in de directe nabijheid van H’ART Museum komen. Kijk op hartmuseum.nl.
-
Bij wie kan ik terecht voor vragen over de inschrijving?
Stuur een mail naar events@netwerkdigitaalerfgoed.nl, dan helpen we je graag verder.
-
Kan ik me ook voor 1 dag inschrijven?
Je schrijft je in voor beide dagen. We hebben een samenhangend tweedaags programma samengesteld.
-
Kan ik mijn ticket wijzigen na inschrijving?
Je kunt zelf alleen je contact- en adresgegevens wijzigen. Mocht je de door jou gekozen deelsessies later willen wijzigen, dan raden we je aan om je ticket te annuleren en een nieuw ticket te bestellen. Kom je er niet uit? Stuur een mail naar events@netwerkdigitaalerfgoed.nl. Dan helpen we je graag verder.
-
Hoe annuleer ik mijn ticket?
In de e-mailbevestiging van je bestelling vind je een link waarmee je je ticket kunt annuleren.
-
Tot wanneer kan ik me inschrijven?
De inschrijving sluit op 12 november 2025.
-
Wat is het Open Podium en hoe kan ik meedoen?
We streven ernaar om tijdens de conferentie een divers scala aan sprekers te presenteren. Ben je geïnteresseerd in het delen van iets dat gerelateerd is aan het thema van de conferentie? Presenteer jezelf en je idee op het Open Podium! Heb je bijvoorbeeld inzichten over hoe je een groot publiek kunt bereiken met geschiedenis? Of een voorbeeld van hoe je een specifieke groep hebt aangesproken of gaat aanspreken? Of een voorbeeld van een goede samenwerking? Stuur een mail naar events@netwerkdigitaalerfgoed.nl en dan nemen we graag contact met je op.
-
Houden jullie rekening met dieetwensen?
Alle catering tijdens de conferentie is vegetarisch. Mocht je speciale dieetwensen hebben, dan heb je de mogelijkheid om dit bij je inschrijving te vermelden.
-
Komt er een verslag van de bijeenkomst?
De belangrijkste uitkomsten van de conferentie verzamelen en bundelen we om te delen. De deelnemers kunnen dit dan gebruiken als input voor hun eigen beleid, ideeën voor nieuwe samenwerkingen en manieren om doelgroepen te verbreden. Daarnaast biedt de conferentie inzicht in het belang van werken aan een publieke digitale infrastructuur voor cultureel erfgoed. En niet onbelangrijk: het helpt je besef te krijgen van de eigen rol in en bijdrage aan het nationaal historisch bewustzijn.
-
Waarom is er een no-show fee van 50 euro?
We bieden deze tweedaagse conferentie graag kosteloos aan voor alle deelnemers. We maken kosten voor catering, locatie en sprekers en baseren dat op het aantal inschrijvingen. Je kunt je tot 14 dagen voor de conferentie kosteloos afmelden. Bij overmacht brengen we geen kosten in rekening, wel vragen we om een afmelding met opgave van reden via events@netwerkdigitaalerfgoed.nl.